Vesaniemen avantosauna ja avantouinti

Kangasalan kaupungin omistama Vesaniemen avantosauna sijaitsee Vesijärven rannassa osoitteessa Vesaniementie 15.

MAKSU: Saunamaksu 5€.  Alle 12-vuotiaat ilmaiseksi.  Sauna on avoinna kaikille samaan hintaan eli saunojilta ei edellytetä Kangasalan Uintiseuran tai UKK:n jäsenyyttä.  Kassalta paikan päältä on mahdollisuus ostaa myös lippuvihkoja 12kpl/50€.

Maksunavälineet: Pankkikortti (lähimaksu), käteinen raha (mielellään pienet setelit), Smartum liikuntaseteli ja SmartumPay mobiilimaksu, Edenred Virikeseteli eli liikunta- ja kulttuuriseteli ja Edenred Pay MyEdenred mobiilimaksu ja ePassi Mobiilimaksu.

Aukiolo: Avantosauna on avoinna 11.9.2023 - 17.5.2024.

Saunavuorot: maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 17-21 ja sunnuntaisin klo 16-19.

Poikkeukset aukioloihin: ke-to vuoroja ei ole toukokuussa 2024.  Sunnuntaivuoroja on vain tammi-, helmi- ja maaliskuussa 2024.

Uimaseura Kangasalan Kuohu huolehtii maanantain, keskiviikon ja joka toisen sunnuntain vuorot

Kangasalan Uintiseura huolehtii torstain, perjantain, joka toisen sunnuntain ja pyhäpäivien vuorot.

UKK:n jäsenille ja jäsenien huoltajille

Avantosaunasta saadut tulot mahdollistavat UKK:n toiminnan ja siksi seuran jäseniä ja heidän vanhempiaan tarvitaan avantosaunavuorojen hoitamiseen.

Huomaattehan, että jokainen huolehtii itse varaamalleen vuorolle sijaisen ellei itse pääse paikalle.

UKK:n vapaat saunavuorot taulukossa (valvontavuorotaulukko ei päivity reaaliaikaisesti). Saunan valvontavuoron varaus sähköisellä lomakkeella. (Vuoroja voivat varata vain yli 16v. seuran jäsenet sekä seuran jäsenien huoltajat.) Muistilista avantosaunan valvojalle jäsensivuilla. Lisätiedot uimaseurakangasalankuohu@gmail.com.

Muistilista Vesaniemen avantosaunan valvojalle:

Valitse ryhmä 1 tai ryhmä 2.