Erityisuinti

Uinti on yksi erityisryhmien suosituimmista liikuntamuodoista. Erityisuinnin tavoitteena on, että jokainen uimari oppisi itselle parhaiten soveltuvan tavan liikkua vedessä. Yksilöllisen opetuksen avulla opetellaan uinnin alkeita, hiotaan jo opittuja uimatekniikoita sekä luodaan uinnista mukavaa harrastusta. Tavoitteet uinnille ja uinnin opettelulle suunnitellaan yksilöllisesti, aina kunkin uimarin lähtökohdista käsin.

Ryhmät

Erkka A, hyppyallas
kohderyhmä: lapsille ja nuorille
45 min., kerran viikossa

Erkka B, kuntoallas
kohderyhmä: nuorille ja aikuisille
45 min., kerran viikossa

ohjaajat: Matti Putila
apuna: Vera Putila, Saara Kiuru, Olga Koskinen ja Pinja Penttilä

Hyppyaltaan ryhmä sunnuntaisin klo 17:30-18:15
Kuntoaltaan ryhmä sunnuntaisin klo 17:30-18:15

Paikka

Ohjaus tapahtuu Kangasalan uimahallissa Erkka A:ssa hyppyaltaassa, jonka syvyys on 4m ja Erkka B:ssä kuntoaltaassa, jonka syvyys on 1,2-2 m. Veden lämpötila on +27 C. Ohjaus järjestetään yleisöuintiajan ulkopuolella, uimaseuran omalla uintivuorolla.

Maksut

Kausimaksun hintaan sisältyy ohjaus, uimahallin sisäänpääsymaksu, tarvittaessa erityissaunaosaston (tilaussaunat) käyttö ja tapaturmavakuutus. Lisäksi kerran toimintavuodessa maksetaan seuran jäsenmaksu (20 €).

Sitovat ilmoittautumiset: Peruuttaminen ennen kauden alkua ja yhden kokeilukerran jälkeen peritään 10 € maksun.