Laji ja valmennusmaksut

Kausimaksut

Ryhmillä on ryhmäkohtaiset maksut, jonka kausimaksuun sisältyy: uintiopetus, sisäänpääsymaksut, hallimaksut, valmennukset ja seuran toiminnan vakuutukset.

Kilparyhmillä on vapaaehtoisia kisoja, leirejä ja kuivatreenejä, joihin osallistuminen voi  olla erikseen maksettavaa toimintaa.

Harjoitusten loppuminen pandemian tai epidemian vuoksi

Pandemian tai epidemian lopettaessa harjoittelun laji- ja valmennusmaksuja palautetaan seuraavan kokonaisen kuukauden alusta alkaen, ei kuitenkaan makseta alle 20 euron palautuksia. Palauttamatta jääneillä osuuksilla katetaan jo syntyneitä sekä etäharjoittelusta tulevia kustannuksia.

Liikuntaedut

Seuran kausimaksun/osan kausimaksusta voit maksaa mm. seuraavilla liikuntaeduilla:  ePassi. Jos kaipaat apua näillä maksamiseen, autamme toimistolla mielellämme.

Vakuutus

Vakuutus korvaa esim. harjoituksissa ja kisoissa sattuneet tapaturmat kotimaassa.

Vakuutus.pdf

Syksyn ryhmien aikataulut ja hinnat  julkaistu syyskaudelle 2023!

Katso vapaat uintiryhmät ja paikat sivun alaosasta.

Uimaseuran Kangasalan Kuohu uintiryhmät syyskausi 2023:

Syyskausi €

Kilpa 3 (nuoret)

Harraste 8-  13 v

Harraste aikuiset

Tekniikka su

Erkka A

Erkka B

Pikkukalat

Piikkikalat

Saksiniekat

Kilpparit

OrivesiAlkeisryhmä (ei toteutunut)

OrivesiAlkeisjatko

OrivesiTaito

OrivesiNuoret 8–12 v

Myös Kilpa 1 & 2 ryhmät, kysy!

Syyskausi uimaopetusta on 15 kertaa, alkaen Ma 14.8 ryhmien aikataulujen mukaisesti ja loppuen viimeistään 13.12.2023, pois lukien 21.10 (syysloma) ja 6.12.2023 Itsenäisyyspäivä. Huom. Orivedenryhmien kausi on 26.8-9.12.2023.

Maksu: ryhmäkohtainen kausimaksu (15 krt) + (20e seuranjäsenmaksu sisältyy syys-ja kevätkausi)

Uimaopetusryhmien kausimaksuun sisältyy (per uimari) lisäksi: uintiopetus, sisäänpääsymaksut, hallimaksut,  uimarikohtainen uintivihko, uintitodistus, uintimerkit 2 kpl

Jokaisen ryhmän syyskauden kausimaksuun sisältyy (per uimari) lisäksi: seuran uintilakki 1 kpl ja 1 kpl seuran t-paita

Sitovat ilmoittautumiset: Peruuttaminen ennen kauden alkua ja yhden kokeilukerran jälkeen peritään 10 € maksun.

Syyskauden aikataulut ja hinnastot ladattavissa:

Hinnasto syyskausi 2023 UKK.pdf

Lopulliset vuorot 2023 150823.pdf

Kilpauimareiden siirrot tapahtuvat ohjeen mukaan. Allekirjoittaja on hallituksen puheenjohtaja ja lähtevän seuran hallituksen puheenjohtaja.